Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 12:45 Der er 9 kommentarer

hjælp please!

jeg har et problem med min bærbare... msi gt 660... der er sket det med lyden at den næsten er væk når jeg hører musik, spiller osv... men når jeg går ind i lyd indstillinger og prøver de forskelige test der er der er lyden det den skal være normalt. kan i please hjælpe??
02. juli 2011 - 13:31 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 14:00 #2
det er windows 7... det skete for et par dage siden efter jeg satte mit headsæt i. da jeg satte headsættet i var der ingen lyd i headsættet med det forsatte bare fra pc'en... og nu er lyden bare lav.
02. juli 2011 - 14:13 #3
... det kunne virke som om at 'et eller andet' er gået i 'udu' ved stikket ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 14:32 #4
jeg har fyndet ud af at det er kun på nettet at lyden er lav... fx på youtube og radiostationer..ved du hva det kan være
Avatar billede brem3r Nybegynder
02. juli 2011 - 16:41 #5
Tjek om der er skruet op for lyden på de diverse hjemmesider. Ellers prøv at tjekke om dit headset virker til andre enheder (iPod, mobil osv) hvis dit headset virker er det udgangen på computeren der er istykker.
02. juli 2011 - 17:10 #6
Lyd iconet nederst Højre - HøjreMusseTast - Indstillinger for ...
Check der...

Lyd iconet nederst Højre - HøjreMusseTast - Afspilningsenheder...
Check der...
Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 18:43 #7
jeg har fundet ud af det med lyden nu, det var fordi den var skruet helt ned i google chrome.. jeg fandt ud af hvordan jeg fik headsættet til at virke i lidt tid, det er hvis jeg åbner den der hedder afspilnings enheder, der er 5 forskellige. de hedder, digital lyd hdmi, digital lyd s/pdif og så er der 3 der hedder højtaler. den øverste som hedder højtaler er kun aktiv når headsættet er i, men der kommer ikk lyd ud i headsættet, kun hvis man sætter den som standard, (ved at højre klikke på den) også virker alt normalt indtil den er genstartet eller været i sleep, så skal man gøre det forfra.
Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 18:44 #8
skal den mon sendes til reperation??
Avatar billede jobbeman Nybegynder
02. juli 2011 - 19:16 #9
jeg downloaded  den nye driver og i den var der et real-tek audio program som man kan lave lidt om. og den har også slettet alle de forskellige højtalere der er. så der kun den ene man skal bruge :)
så virker det sku