Avatar billede Horyse84 Nybegynder
30. juni 2011 - 22:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opstartsproblemer på Toshiba Satellite U300-11Z

Vil starte med at sige jeg har forsøgt at lede efter spørgsmål der svarer til mit problem, men har ikke fundet noget der hjælper. Hvis det findes må I gerne smide et link.

Computeren er godt to år gammel og har ikke haft problemer før. Den står normalt tændt på standby med strøm tilsluttet.
I dag har den selv genstartet en enkelt gang hvorefter man godt kunne bruge den. Senere hertil aften genstarter den så igen af sig selv, starter op med valgmuligheder om fejlsikret tilstand osv. jeg vælger normal opstart hvorefter den går den sort skærm og bliver der.

Når jeg starter den op viser den ingenting på skærmen, heller ikke noget der kan anes en smule. Der kommer lys i "on" dioden og jeg kan høre den larmer, og det bliver den ved med.
Har forsøgt at tilslutte den via VGA til mit fjernsyn, også uden held.
Jeg har prøvet at tage batteri og strøm ud og holde startknappen i bund, uden held.

Mit næste bud er at finde batteriet på bundkortet og tage det ud evt, er der andre forslag?
Avatar billede kualle Juniormester
01. juli 2011 - 08:31 #1
Off topic

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede kualle Juniormester
01. juli 2011 - 08:31 #2
Undskyld, forkert tråd. Beklager.
Avatar billede Horyse84 Nybegynder
15. juli 2011 - 00:52 #3
Lukket