Avatar billede lamina Nybegynder
01. august 2001 - 17:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vurdering af side

jeg har lavet en hjemmeside men kunne godt tænke mig at få noget respons på hvad andre syntes om den.
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 17:39 #1
Den er da flot !
Avatar billede lamina Nybegynder
01. august 2001 - 17:40 #2
måske vil det hjælpe hvis i lige får min url :o)

www.mediegrafik.dk
Avatar billede techno_dk Nybegynder
01. august 2001 - 17:40 #3
URL?
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. august 2001 - 17:41 #4
den virker [måske] i Opera, men gad ikke tjekke ret meget på den.
Årsag er at jeg sidder i 800*600, og har scroll i selve \"main\"delen.

Annika
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 17:43 #5
Jeg tilslutter mig annikadk\'s bemærkning:-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. august 2001 - 17:56 #6
Det hjælper ligegodt noget med den url :-))

siden klarer sig ikke for godt i et vindue under ca 1000 px bredde. overskriften bliver klippet af fra højre når vinduet bliver smallere. Nede omkring 649 bredde er der kun \"MEDIEO\" tilbage. 800*600 er stadig meget almindelig på notebooks (sådan som chefen har).
ved store vinduer (1200 og op) ser flashfirkanten noget ensom ud ude tilhøjre.

\"vil du installere flash 5?\" Nej gu vil jeg ej, og jeg er også ret træt af at blive spurgt. Men det er vist kun det lille lodrette billede, så kunne du ikke lave det som en enket køn gif (uden flash). Så ville forsiden loade for flere mennesker, og dine flaskundskber kunne du så demonstre på en underside hvor brugeren får at vide at der er flash5 i den anden ende af linket.

kontrasten mellem knaldsort og kridhvid er lovlig stor. prøv om ikke du kan bløde op på det med en let tonet baggrund eller en font der er mere brun end sort.

i 1024*800 er layoutet smukt og overskueligt, med god balance og forståelige tekster.

mvh JakobA

Avatar billede moskjaer Nybegynder
01. august 2001 - 17:57 #7
Du bør nok ændre dit title-tag, så der ikke står \"Untitled document\"

/Kurt
Avatar billede techno_dk Nybegynder
01. august 2001 - 18:05 #8
Jeg vil give de andre ret i det de siger. Og så den musik der, der bliver loopet efter 15 sec. den kan man godt få ondt i hovedet af.
Avatar billede lamina Nybegynder
01. august 2001 - 20:40 #9
tak for svarene
jeg har godt været klar over at man skulle scrolle ret meget i 800*600, men havde håbet på at alle havde større skærme :-)
mht min flash vil jeg straks lave den således at den fremstår som gif for dem uden flash og flash for dem som har.
mange tak til alle for den nyttige kritik