Avatar billede c4 Nybegynder
01. august 2001 - 17:32 Der er 10 kommentarer

Forslag til Eksperten.dk!

Ville det ikke være en god idé, hvis der kom et internt mail-system her på eksperten?
Altså så oprettede brugere kan skrive mails til hinanden, det ville gøre det hele meget nemmere!
Eller sådan at man kunne trykke på en bruger, og trykke \"Chat\" så poppede der et lille vindue frem, så man kunne snakke privat!

-c4
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. august 2001 - 17:36 #1
Jeg har nok i de mails jeg får på min private mailbox ... jeg har SLET ikke brug for endnu et sted hvor folk kan få fat i mig ;o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. august 2001 - 17:37 #2
c4: dette har været diskuteret MANGE gange før, nogle er for, nogle imod.

kan ikke lige en stak URLer, men søgning på sigende overskrifter i denne kategori skulle give lidt.
Avatar billede otis Nybegynder
01. august 2001 - 17:37 #3
ikke chat!, så bliver der nemt uenighed om svaret var point beretiget  eller ej
Avatar billede c4 Nybegynder
01. august 2001 - 17:37 #4
Det var bare et forslag...!
Men det kunne hjælpe mange andre...!
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. august 2001 - 17:38 #5
/me ville vælge det fra - har info i min bruger-profil + på http://fotx.net/AnnikaDK
Men hvis folk ikke skriver noget en af de steder, går jeg ud fra de ikke ønsker den kontakt der kan blive ud af det andet.
Avatar billede c4 Nybegynder
01. august 2001 - 17:38 #6
Der er ikke nogen der for ondt i røven af at det kommer... Dem der ikke kan lide det, lader da bare være med at bruge det!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. august 2001 - 17:41 #7
c4:> Du ved ikke hvordan det er at ligge på Top 10 vel ? Eller bare at være \"kendt\" herinde ... kan lige hilse at sige at det IKKE er nemt. Der er ALTID nogle der vil snakke med en om at de liiiiige skal have hjælp til ditten og datten .. det kan man gøre via email istedet.
Avatar billede stigc Nybegynder
01. august 2001 - 17:41 #8
en ting der kunne være brugbart:

Ofte når man give et kode eksemple i html eller javascript er det kode der rent faktisk kan kører. Man burde når man poster det kunne angive et start og et slut tag for at her er javascript eller HTML. Herefter kunne Ekspertens engine opdage det og lave et lille ikon der giver mulighed for at eksekvere koden i et popup vindue. Altså man skulle stadigkunne se koden som før, men et ikon giver mulighed for lyn-eksivering.

Samme ide med serversprogene er nok lidt farlig :)

Det ville sku\' være smart og nyskabende.....

Avatar billede stigc Nybegynder
01. august 2001 - 17:43 #9
c4 >> Husk at eksperten også er ment som en opsalgs database, så tingene skal ikke diskuteres andre steder end i indlæg med en passende overskrift (hvilket mange kunne lære noget af!) !
Avatar billede c4 Nybegynder
01. august 2001 - 17:45 #10
Der er vist en der har læst på lektien hva´?