Avatar billede mortenj2 Nybegynder
30. juni 2011 - 12:41 Der er 4 kommentarer

ved ikke hvordan man logger af facebook app på HTC Desire s?

Hej alle.

jeg har lige købt en htc desire s. men jeg har et problem med at logge af facebook app'en... er der nogen der kan hjælpe mig?

på forhånd tak! :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. juni 2011 - 13:28 #1
Du kan bare afinstallere den. Facebooks egen mobilinterface er bedre end HTC's app, efter min mening.
Avatar billede chalde Seniormester
30. juni 2011 - 13:58 #2
#1 Du kan ikke afinstallere native apps uden videre.
Han skal istedet stoppe/fjerne synkroniseringen under indstillinger -> konti og synkronisering.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2011 - 21:08 #3
Start FB app´en, gå til menu (Med venner, steder, nyheer m.m.)Klik Menu og vælg log af.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:10 #4
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)