Avatar billede emilbm Nybegynder
29. juni 2011 - 17:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

feedback på ifixphone.dk

Hej folkens, jeg ville høre om i ville være så flinke at bruge 5 min på at fortælle hvad i syntes om min hjemmeside (hvad er dårligt og hvad er godt)
Hjemmeside: http://www.ifixphone.dk
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 18:06 #1
Måsker virker top banneret lidt voldsomt med alt det luft der er i toppen/bunden.
Logoet kunne måske også peppes en lille smule op så det kunne blive lidt mere friskt. Og så kunne man måske også overveje at gøre noget ved kanterne mellem hovedsiden og den grå baggrund. Virker også lidt markant.
Men ellers simpelt og utrolig let at finde rundt i. Og det er noget jeg kan lide :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2011 - 18:24 #2
I stedet for eller udover "Danmarks bedste og billigste! Vi bruger de bedste dele og dækker hele Danmark", så vil det nok være smart at skrive noget om i denne overskrift, at det faktisk er iPhone-reparationer, der udføres. Ellers skal man læse teksten halvvejs igennem, før man forstår det.

Brug gerne en noget mere farverig baggrund - det er lidt kedeligt.

Dit før- og efter-billede er super godt, men minder faktisk meget om en bannerreklame. Jeg vil foreslå, at du laver lidt om på billedet, måske gør billedet af en ødelagt telefon og dernæst en hel telefon meget større og tydeligere og gerne til blikfang på siden.

Jeg kunne godt tænke mig, at du formaterer teksten til højre samt menuen (fremfor Times new roman og ingen hover-effekter).

Du kan spare "Forside"-knappen væk i menuen, hvis du i stedet gør logoet klikbart som et link til forsiden.
Til gengæld mangler du helt en knap til http://www.ifixphone.dk/hoere_mere.html. Selvom knappen er på forsiden bør den også have en fast plads i menuen. Du vel ikke andre sider også, som jeg ikke kan finde?

Du mangler at fortælle, hvor lang reparationstid, der vil være. Det er noget enhver kunde vil vide.
29. juni 2011 - 18:30 #3
Der skal nok være nogle der tøver ->

Betaling

3.) Samtidig med forsendelse af din iPhone overfører du det førhen aftalte beløb, på iFixPhone's konto.

Den form for betalning er der jo blevet advaret mod!
---
Hvilken konto ?
---

Der er en E-mail
* info@ifixphone.dk (Ikke klikbar?)
samt
* ifixphone@carbine.dk (Klikbar?)

Hmmm...

Virker ikke seriøst ?

---
Avatar billede js_delphi Nybegynder
29. juni 2011 - 19:21 #4
1:
>>Vores priser på iphone reparation er nogle af Danmarks >>billigste, men det betyder ikke at vi går på kompromis med >>kvaliteten.

Her synes jeg der mangler noget ala:
...
"Reparationer foregaar i stoevfrie omgivelser, og kun originaldele anvendes osv.".
Ellers lyder det lidt som tomme ord.

2:
>>For på forhånd af få afklaret
Skal vel vaere "at".

3:
>>iFixPhone.dk - Madsbjergparken 24, 8270 højbjerg..
Et punktum for meget, og bynavn skal vel vaere skrevet med stort (Højbjerg).

4:
Som teksterne er skrevet ude til hoejre, forventer jeg at kunne klikke paa dem, og at der saa sker noget...

5:
>>skærm udskiftning ...
Er der her tale om selve skaermen, eller kun glasset foran skaermen?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2011 - 19:27 #5
Og så er priserne jo heller ikke billige... Priserne er lave.
Med mindre du sælger priser.
Avatar billede mikaelch Novice
02. juli 2011 - 09:17 #6
Afslut siden når den slutter lang hvidt stykke nederste ser rimeligt amatøragtigt ud
højre side lidt af sidste bogstave dk går ind gråzone du har ude i siden
hvorfor har ikke dankort betaling på siden det giver kunden mere sikkerhed.
Hvorfor skal man betale før arbejdet er udført , hvad vis ikke kan og taber flere end tror vis kræver penge før , de vil nærmeste aldrig være en der snyder jer vis i gør det over dankort.
Hvorfor har i ikke de normale levering betingelser som webshop har der giver bruger sikkerhed.'
kan ikke se i har CVR nummer det gør det sværere at udskrive faktura eller køre inkasso , alt er lettere med en virksomhed cvr nummer det skaber oveni troværdighed
02. juli 2011 - 10:10 #7
Skal vi lige have <emilbm> på banen igen ???
Avatar billede kjeldsted Novice
04. juli 2011 - 02:09 #8
Det var da en sjov point fordeling...
04. juli 2011 - 06:52 #9
Hvilken konto ?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
04. juli 2011 - 08:06 #10
Spoejs bruger ham emilbm.
Det er vist ikke der, vi skal have repareret vores iPhones...