Avatar billede MadsDue Nybegynder
27. juni 2011 - 15:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skift æblet ud..

Hej

Jeg har set nogen have en pærer der hvor æblet sidder på en apple computer.

Er der nogen som ved om man kan lave andre figur? eller ligne, hvor man benytter lystet?
Avatar billede kjeldsted Novice
27. juni 2011 - 17:14 #1
Bare lige for at være sikker. Snakker vi det lysende æble bag på MacBook(Pro) computeren?

For så tror jeg blot at du har set en der har sat et klistermærke på. Medmindre vedkommende har fået en til at specialdesigne et nyt aluminium cover med samme mål, dimensioner og indmad som den originle skærm.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
27. juni 2011 - 20:47 #2
Jep det lysende æble.

Men det er ikke bare et klister mærke,
Avatar billede kjeldsted Novice
27. juni 2011 - 20:55 #3
Jeg har min tvivl, medmindre Apple selv har lavet noget. Og dér tvivler jeg i hvert fald også.

Jeg kan i hvert fald ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre... Det er jo en del af selve skærmen.
Avatar billede Vandreren Novice
28. juni 2011 - 16:47 #4
Avatar billede MadsDue Nybegynder
29. juni 2011 - 18:20 #5
nej det er ikke selv æblet der bliver lavet om. til en pære.

SÅ desværre .

lukker den bare her
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 18:28 #6
Men sig da til hvis du mod al forventning skulle finde det. Ville da af ren nysgerrighed gerne vide hvem der laver bagcovers til skærme til MBP.
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 18:34 #7
Forresten... Det er vel ikke bare dette du har set: http://www.allstarpics.net/0688305/012030060/icarly-2007-large-pic.html ???