Avatar billede johncleese Nybegynder
24. juni 2011 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ny til ubuntu men erferen til windows. scripting med pipe output ud i txt filer hvordan?

Hej
Er gået over til linux fra windows og står lige med håret i postkassen!.

jeg vil høre om der er en der kan hjælpe mig lige på vej til hvordan man kommer igang med at scripte i ubuntu.
Det som jeg kunne tænke mig at gøre er at lave et script der tilgår en anden linux via ssh/telnet og fyrer en komando af, hælder outputtet af komandoen ud i en text fil.
Avatar billede The_Buzz Novice
24. juni 2011 - 13:13 #1
Point systemet her på Eksperten er lavet for, at man belønner folk der kommer med svar til ens spørgsmål, du har MANGE point ude, og det ser ikke ud til at du belønner dine hjælpere - det resulterer så i at du ikke får ret mange svar - måske du skal lukke dine åbne spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/johncleese

johncleese (8.310 point. Point ude: 1.860)
Avatar billede johncleese Nybegynder
24. juni 2011 - 13:53 #2
hm jeg havde 8 spørgsmål ude (har ialt oprettet over 300 som er lukket)
Der var 2 spørgsmål som jeg havde overset skulle have svar men det er fordi man den ene havde afgivet en kommentar og ikke svar jeg kunne acceptere,. den anden havde jeg ups overset. de andre var bud på en løsning som ikke var brugbare samt nogen hvor der ingen svar var overhovedet.

men nu er de lukket og har 3 ude pt. :) skal lige huske det til en anden go' gang
Avatar billede johncleese Nybegynder
24. juni 2011 - 17:09 #3
flytter den lige over i linux generalt da det er en generalt linux ting.