Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
23. juni 2011 - 14:29 Der er 4 kommentarer

Kan man fjerne apb reloaded når man har installeret det??

Hej som i kan læse i overskriften kan man fjer apb reloaded når man har installeret det fra gamerfirst??? hurtig svar tak!!
Avatar billede The_Buzz Novice
23. juni 2011 - 14:42 #1
mikkeljm123 (244 point. Point ude: 371)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mikkeljm123

Point systemet her på Eksperten er lavet for, at man belønner folk der kommer med svar til ens spørgsmål, du har MANGE point ude, og det ser ikke ud til at du belønner dine hjælpere - det resulterer så i at du ikke får ret mange svar
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
23. juni 2011 - 14:43 #2
Kan ikke finde ud af det?? ved du hvordan man gør
Avatar billede The_Buzz Novice
23. juni 2011 - 14:50 #3
Bed om et svar på de spørgsmål - giv dem 24 timer til at give et svar. Får du ikke noget, lægger du et selv - og vælger tildel point til de svar der skal tildeles

Dette er et svar for at vise hvad et svar er - til dette kan man lukke og tildele points
Avatar billede The_Buzz Novice
23. juni 2011 - 14:50 #4
Du kan jo øve dig på dit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/937247 der HAR et svar...