Avatar billede eksalia Nybegynder
22. juni 2011 - 15:41 Der er 3 kommentarer

Hvordan hænger man en poster bag akrylglas op på væggen?

Jeg overvejer at få lavet en poster bag akrylglas til mit kontor. Men hvordan hænger jeg den op? Den består jo af en glat overflade (plexiglas). Eller er der måske et ophæng på posteren?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2011 - 16:20 #1
Avatar billede dottoreekspe Nybegynder
17. juli 2011 - 18:48 #2
Ophængningen kan foretages på forskellige måder. Det vigtige er at der er en vis afstand fra din poster til væggen så lyset kan falde bedre ind fra siden - derved får billedet den ønskede plasticitet. Photobox laver fx plexiglas-postere med 4 propper, der ganske vist skæmmer billedet en lille smule, men som giver lidt afstand til væggen og muliggør ophængning.
Avatar billede netatapa Nybegynder
18. juli 2011 - 19:04 #3
Hos udbyderne som arbejder med CEWE COLOR, trykkes posteren først på premium-fotopapir hvorefter den forbindes med akrylglaspladen. Hos FotoInsight kan man bestille et ophæng sammen med fotobestillingen: http://fotoinsight.dk/plakater-og-fotolaerred-poster-bag-akrylglas.html