Avatar billede Avataren Nybegynder
22. juni 2011 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede i div

Okay så jeg er igang med at lave en hjemmeside til en fiktiv cafe. (eksamens opgave på grundforløb -.-) og det er sådan at jeg skal have et logo på hver side. Har sat det op i php/xhtml/css. Mit spørgsmål lyder således. Hvordan får jeg et billede i en af mine divs. Jeg har sat 1 div til hvor tekst osv er til database så det hele laves i db'en. Men nu skulle jeg jo gerne lige have et billede i en div lige ved siden af. Jeg er lidt af en klovn  til xhtml/css. så har prøvet at gå ind i min index.php og sætte billede ind i den ønskede div. Men uden resultat. Ikke engang tekst vil vises.

http://gfprojekt.medieskolerne.dk/gfelev01/index.php?page=1
til venstre for teksten skal jeg have et billede men  det er som om den er låst fast og ikke kan ændres på nu ? HJÆLP !!

ps. ved ikke om det her er lagt i den rigtige kategori. Men det der mest ligner det jeg  er ude i. Undskyld hvis det er forkert sted.
Avatar billede Avataren Nybegynder
22. juni 2011 - 12:01 #1
vil lige tilføje at det billede er logoet jeg skal bruge og sætte ind.
Avatar billede webweaver Praktikant
22. juni 2011 - 12:04 #2
Det er ikke det rigtige sted, at emnet er postet.

Luk emnet her og opret det igen under,
Programmering » (D)HTML » Andre

Så skal jeg nok svare på den nye tråd, hvordan du indsætter et billede :-)
Avatar billede Avataren Nybegynder
22. juni 2011 - 12:06 #3
okay tak :) gør jeg så lige hurtigt. Undskyld.