Avatar billede keepy Seniormester
21. juni 2011 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program kørsel

Hej

Er her nogle der kende til, program kørsel under forskellige vindows styresystemer.

Jeg har lavet et program i VS2008 på en win 7 maskine, programmet virker super både på win Vista og 7, men så snart det kommer over på XP virker det ikke særligt godt.

Det der ikke virker særlig godt er bla. if sætninger og søgning via for løkke + automatisk indsættelse af billeder i et treeview.

Jeg bruger framework 3.5 sp1 på alle maskine og har buildet programmet til x86.

Håber der er nogle med gode ideer.
På forhånd tak
Avatar billede plug1n Nybegynder
21. juni 2011 - 23:29 #1
Når du siger det ikke virker særlig godt, hvad dækker det så over?
-Kommer der runtime error's, er det sløvt, andet... ??
Avatar billede keepy Seniormester
22. juni 2011 - 06:53 #2
Jeg for ingen runtime error.

Jeg har lavet en funktion der gør at en bruger ikke kan tastet forkert i en textbox f.eks. bruger skal taste 8 men han taster 0008, så bliver det i XP opfattet som om han tastede 0000, men i winVista og 7 tastede han 0008.

Der er også fejl ved når jeg ser om noget er oprettet i forvejen i et array.
Avatar billede plug1n Nybegynder
22. juni 2011 - 18:04 #3
Kodeeksempler ellers bliver det svært at gætte...

Et bud kunne være noget med culture indstillingerne på de forskellige maskiner....
Avatar billede keepy Seniormester
11. juli 2012 - 11:02 #4
lukket