Avatar billede dadko Nybegynder
20. juni 2011 - 16:49 Der er 6 kommentarer

Win 7 og antivirus software

Hej

Jeg vidste ikke hvor denne tråd skulle passe bedre ind undskylder på forhånd hvis denne kategori er den forkerte.

Hvilken antivirus programmer kan i anbefale som understøtter 100% win 7 styresystem.?

Jeg har fået med min HP bærebar Norton Internet Security som standard og synes at den understøtter ikke helt som de plejer informere kommende kunder for at købe abonnement.

I aftes kom jeg at tage f-secure´s online Health Check for at undersøge om alle mine programmer er sikkert/opdateret og lige ved slut af scanning kom der rødt kryds foran hvor der stå Anti-Spyware: Norton Antivirus [AntiSpyware]  Turned off.

Jeg har prøvet at finde rundt på google om nogen har haft samme "problem" men ingen relevante løsninger.

Ellers er jeg småt begyndt at være træt af Norton af selve deres tunge fysisk "sikkerhed" som min computer kan mærke ved lukke ned og start.

Alle deres råd er meget velkomme

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2011 - 17:19 #1
brug avast der er helt gratis for private brugere
den virker stort set som norton

den har en ny funktion der hedder sandkasse indbygget der virker ligesom en form for filter hvor du først kan prøve om der er virai inden du installerer
http://www.avast.com/en-eu/index

http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?part=dl-85737&subj=dl&tag=button

man aktiverer den inde i avast antivirus i ikonen i systemtray

brug så også den gratis

mailware bytes free

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

så er du godt sikret

kig lidt på dine gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dadko

m.v.h
Avatar billede dadko Nybegynder
20. juni 2011 - 17:28 #2
Ok takker for svar og jeg vil gerne kig på mit gamle spørgsmål.
Avatar billede kimtheman Novice
20. juni 2011 - 17:44 #3
Vil da sige, jeg har prøvet med en del maskiner, hvor avast forårsager blå skærm (Noget alla driver eller lign). Og i sært på Win 7 maskiner.
Så oplever du pludselig dette, er det nok avast, og så må du finde et andet.
20. juni 2011 - 17:46 #4
PS: IGEN - Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Som du har fået at vide før -> www.eksperten.dk/spm/912668#reply_7609408

---
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2011 - 07:59 #6
var det svaret