Avatar billede powkiedk Nybegynder
20. juni 2011 - 07:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Magento new.phtml opdateres ikke?

Jeg har udviklet lidt på en magentoshop hvor jeg har brugt new.phtml til at vise nye produkter på forsiden. Dette gør jeg via dette script:
{{block type="catalog/product_new" name="home.catalog.product.new" alias="product_homepage" template="catalog/product/new.phtml"}}

jeg har så rettet i min fil: "app/design/frontend/base/default/template/catalog/product/new.phtml"

Men efter et stykke tid vil den ikke opdatere mere? Jeg kan åbne den på min ftp og der er den opdateret men når jeg indlæser forsiden i en browser kan jeg ikke se ændringerne?

Er det noget med magento's egen cache? og hvordan resetter man evt. den?
Avatar billede powkiedk Nybegynder
20. juni 2011 - 08:44 #1
Jeg har fundet ud af det, jeg skulle bare slette alt inde i <i>/var/cache</i> hvis dette ikke hjælper kan man også slette alt inde i <i>/var/session</i>...
Avatar billede magic-mouse Novice
20. juni 2011 - 09:11 #2
Hvis du sidder og udvikler på magento er det en fordel at så chache fra i magentos kontrol panel. Det gør at siden bliver en god del langsommere, men du skal ikke sidde og slette cachen hver gang du har lavet en ændring. Det er lidt valget mellem pest og kolera men jeg fortrækker en langsom side end at slette cachen.