Avatar billede plektor Nybegynder
19. juni 2011 - 11:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Efterspørges: scan af Samsung SCX-3205W

Hej Alle.

Jeg går og overvejer at købe mig ovenstående maskine, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen "testscan" af denne maskine.

Hvis der er en af jer der vil maile mig et scan af denne maskine, ville jeg blive meget taknemmelig.

Jeg vil gerne bede om:
et scan af et tekstdokument på "alm indstilling" (den der tager omkring 12 sek af scanne)
et scan af et billede på "alm indstilling" (Den der tager omkring 12 sek at scanne)
et scan af et billede på "HØJ kvalitet indstilling" (den der tager omkring XXX at scanne)

Det tager selvfølgelig lidt til for jer at lave, men jeg kan simpelthen ikke finde et testscan på nettet, så jeg håber i vil hjælpe...

Mail: Sandholm85@gmail.com

Jeg takker på forhånd!
Avatar billede plektor Nybegynder
19. juni 2011 - 11:53 #1
Første print - tekstdok på alm indstilling - er det jeg HELST vil have.
Avatar billede plektor Nybegynder
09. august 2011 - 18:47 #2
hmm.