Avatar billede nik-nak Nybegynder
19. juni 2011 - 09:17 Der er 2 kommentarer

Indsæt CD-key som en del af Software udruldning af Office 2003

Hej Eksperter.

Jeg sidder i svendeprøve forløbs forberedelser og skal have sat et lidt større projekt op med min gruppe.
Nu skal vi så prøve at lave software udruldning men det kan vi ikke lige få til at virke.
Vi har brugt Office 2003 som pakken der skal udrulles.
Installationen er sat til Assigned og softwaren popper da også op ude på klienten, men når man starter den så er det første den beder om en CD-key. Og det er jo ikke særlig hensigts mæssigt hvis det havde været en rigtig virksomhed, der skal det jo helst være helt unattended så brugeren bare kan bruge sine programmer.
Men jeg syntes ikke at kunne finde nogen indstillinger eller filer hvor jeg kan associere en cd-key med denne software så den ville fortsætte og installere sig selv på egen hånd uden bruger indblanding.
Hvordan gør man det? kan det overhovedet lade sig gøre med en normal Office 2003 installation? uden at det er sådan en der er slipstreamet eller modificeret på anden måde til at indeholde cd-key i forvejen? (man kan med OS installation så man kan vel i teorien også med software) men det er ikke noget af det vi har fået stillet til rådighed.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede Spotgun Seniormester
19. juni 2011 - 09:31 #1
Prøv dette: http://office.microsoft.com/en-us/office-2003-resource-kit/creating-an-administrative-installation-point-HA001140193.aspx

Husk i øvrigt at Office pakken skal være fra en Volume License aftale, ellers kan du ikke gøre det.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
19. juni 2011 - 09:35 #2
Ok tak vender tilbage når jeg har testet det:)