Avatar billede stjuma Nybegynder
18. juni 2011 - 17:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvaordan får jeg Design-vinduet tilbage?

Hej.
Jeg har dummet mig. Da jeg blev spurgt om, hvordan mit skærmbillede skulle være, så må jeg have svaret forkert. For nu xiser skærmbilledet kun HTML koderne, og her er jeg helt lost.
Hvordan får jeg Design-vinduet igen.
Jeg kører FrontPage 2003.
Jeg har læst mig til at jeg skulle klikke på Design-fanen, men der er ikke en sådan.
Hjælpp mig!
stjuma.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2011 - 18:42 #1
Avatar billede stjuma Nybegynder
19. juni 2011 - 11:11 #2
Jamen jeg har IKKE fanen Design på min skærm!
stjuma.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. juni 2011 - 11:18 #3
Prøv at indsætte din CD. og lav en reparation.
Avatar billede stjuma Nybegynder
19. juni 2011 - 13:42 #4
Ingen forandring. Jeg har også prøvet at rense registreringsdatabasen med Ccleaner, men ingen forandring.
stjuma.
Avatar billede stjuma Nybegynder
02. august 2011 - 09:24 #5
Jeg har slettet FrontPage og bruger i stedet Microsofts gratis efterfølger.
stjuma.
Avatar billede stjuma Nybegynder
17. august 2011 - 06:48 #6
Jeg har opgivet FrontPage, i stedet bruger jeg dens gratis afløser fra Microsoft.
stjuma.
Avatar billede stjuma Nybegynder
17. august 2011 - 06:50 #7
Hvordan afslutter jeg spørgsmålet og får givet point?
stjuma.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2011 - 07:33 #8
Du accepterer dit eget svar Jeg samler ikke :-)
Avatar billede Brian Nybegynder
05. september 2011 - 14:17 #9
Hvad hedder den gratis afløser til FrontPage?

Og hvad er din erfaring med den?
Avatar billede stjuma Nybegynder
05. september 2011 - 15:37 #10
Hej.
Det hedder Microsoft Office SharePoint Designer. Google ovennævnte.
Min erfaring med det er, at efter en kort tilvændings periode. kører dt - Bortset fra programmets opbygning - fuldt ud på linie med FrontPage - måske endda bedre :)
Avatar billede Brian Nybegynder
05. september 2011 - 17:57 #11
Har kigget lidt på det. Men kan det også bruges hvis min webside ikke ligger på min egen server?

Jeg har tidligere brugt FrontPage. Men efter at have fået ny PC for nogle måneder siden, hvor der er installeret Office 2010 pakken, har jeg ikke længere FrontPage... Jeg har så brugt Word, men synes ikke det virker ideelt.
Da jeg brugte FrontPage, brugte jeg et fpt program til at overføre filerne til webhotellet hvor min side ligger.

Så jeg er på udkig efter en afløser for FrontPage, der kan redigere mine eksisterende html filer. Gerne et dansk-sproget program.
Avatar billede stjuma Nybegynder
06. september 2011 - 06:34 #12
Hej.
Min hjemmeside ligger ligger på et webhotel ved Domain Direct. Afløseren er på dansk. Jeg kan kun anbefale den.