Avatar billede simon13 Nybegynder
18. juni 2011 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

grafikkort kan ikke vise skærmbillede? hjælp

hej.

her tidligere i dag åbnede jeg min medion computer og tog grafikkortet ud. lidt efter puttede jeg det tilbage igen. men nu virker det ikke? skærmen siger check signal.. jeg ved at det ikke er kablet der er noget i vejen med, for jeg har prøvet 3 vga kabler. dvi kablet virker heller ikke. har endda prøvet på 2 forskellige monitorer!

hvis det kan hjælpe, så kan jeg fortælle at det virkede uden problemer igår. jeg har prøvet at sætte grafikkortet bedre fast, men det sidder vis tsom det skal .. :(

jeg har virkelig brug for hjælp her, for en computer med sort skærm er ikke så meget værd ;S

mit grafikkort er radeon HD 3400

nogen spørgsmål? så svarer jeg gerne!
Avatar billede simon13 Nybegynder
18. juni 2011 - 16:26 #1
jeg glemte lige at nævne at jeg har haft mine 4x1gb ramklodser ude i en times tid, men det burde da ikke gøre nogen forskel?
Avatar billede simon13 Nybegynder
19. juni 2011 - 22:00 #2
fejlen var en ramklods der ikke sad ordentligt -.- nu fungere det igen