Avatar billede simon13 Nybegynder
16. juni 2011 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at overclocke amd phenom x4 955 black edition

hej. jeg vil gerne overclocke min amd phenom x4 955 black edition 3.2ghz. jeg vil gerne have den den et sted mellem 3.6gh - 4ghz. min køler er en h70 liquid cooler, så det skulle ikke være noget problem.

hvordan overclocker jeg den? er helt ny til det. ps jeg kan ikke bruge amd overdrive, det siger at mit chipset ikke er understøttet..
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2011 - 16:27 #1
for det første skal din bios kunne det ellers er det omsonst

http://blogs.amd.com/play/2009/04/22/overclocking-101-with-the-amd-phenom-ii-x4-955-black-edition-processor/

+

denne her

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=4&tid=567286

husk nu - DET ER PÅ EGET ANSVAR

hvis den skulle låse sig kan man af og til fjerne batteriet på bundkortet for at få den igang i gen men IKKE altid

så husk det
Avatar billede simon13 Nybegynder
16. juni 2011 - 19:39 #2
tak for det. tror bare jeg dropper det :) det ser lidt for besværligt ud for mig
:)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2011 - 07:37 #3
var det svaret