Avatar billede nicolai-2006 Nybegynder
16. juni 2011 - 13:56 Der er 1 kommentar

Netbeans

ER der en herinde der har forstand på Netbeans?
jeg er ved at programmere mobil application noget og kunne bruge hjælp. det er i C niveau gymnasiel.
Avatar billede danco Nybegynder
19. juni 2011 - 15:53 #1
Jeg tror du har misforstået noget, Netbeans er et såkaldt IDE som du bruger til at udvikle dit program i.
Netbeans bruger så bare JDK til at compile dit program for dig, og derigennem giver det dig mulighed for at se hvor fejl ligger i koden osv.
Men hvis du har konkrete spørgsmål til BRUGEN af netbeans som IDE er sagen jo naturligvis en anden.