Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 18:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opstarts problem efter dvale

Hej

Jeg har stadig problemer, når jeg vil starte min bærbar efter jeg har haft den i dvale. Jeg har windows 7 på min bærbar.

Når jeg starter op efter dvale blinker cursoren bare oppe i venstre hjørne og jeg bliver her nød til at klikke 2 gange på start/sluk knappen.
Er der ingen som har et forslag til hvad jeg kan gøre. Jeg er ved at være godt træt af problemet.
På forhånd tak.
pc1968
15. juni 2011 - 18:46 #1
Du skal nok lige gøre opmærksom på tidligere tråd -> www.eksperten.dk/spm/899025
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:30 #2
Ja det er rigtigt, jeg har skrevet ind med problemet før, det er stadig samme bærbare pc det drejer sig om.
Er der nogen som har et forslag til en løsning.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:55 #3
jeg lukker min første, kan desværre ikke give point
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:56 #4
øv det var den forkerte jeg lukkede ned, er de muligt at få den åbent igen.