Avatar billede Michael-Vinge Novice
15. juni 2011 - 15:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billedfiler i Word 2003

Hej alle.
Har lavet et sang til en familliefest, og har sat billeder ind, og vil egentlig gerne gøre lidt ved det. Men hvordan? Jeg vil gerne have lavet "bløde kanter" på dem, men kan ikke helt finde en løsning med Word/Office 2003...

Hænger et link på jeg har fundet, og som jeg jeg gerne ville have billederne til at se ud...

http://dianneslittlepaws.com/photo.html

På forhånd tak.
15. juni 2011 - 15:25 #1
Du skal have billederne omkring et billedbehandlingsprogram.

Word er til tekstbehandling, og kan ikke løse den type opgave.
Avatar billede Michael-Vinge Novice
15. juni 2011 - 15:27 #2
Øhh... Jo, jeg havde før i tiden Office XP, og der kunne jeg - Ville da håbe at det stadig kan lade sig gøre..
Avatar billede tjp Mester
15. juni 2011 - 16:40 #3
Klik på billede - vælg fanen Formater
Her vælger du 'Rektankel med blød kant' under punktet Billedlayout
Avatar billede Michael-Vinge Novice
15. juni 2011 - 17:41 #4
Hmm... Det kan jeg slet ikke finde...:o(
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 17:55 #5
hvis du uploader alle billeder til www.gupl.dk , så kan jeg gøre det for dig i office 2007.
Avatar billede Michael-Vinge Novice
15. juni 2011 - 18:02 #6
Ville hellere lære det selv(Har da forresten Office 2007 på den bærbare)- Vil helst ikke dele private billeder med fremmede...
15. juni 2011 - 18:07 #7
#3 - det trix er først i Office 2007 ->
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 18:08 #8
hvis det er private kan jeg da godt forstår det.

I word 2007:
-Marker billedet
-Fanen "Formater" i kategorien "Billedværktøjer"
-I gruppen "Billedlayout", vælg "Rektangel med blød kant"

PS: Det skrev tjp også i #3 ;)
15. juni 2011 - 18:13 #9
Dette billedbehandlingsprogram kan du gøre det med ->

www.pensionistedb.dk/Photofiltre.htm
www.pensionistedb.dk/photofiltre_intro.htm
www.pensionistedb.dk/programmer/pf-setup-en-652.exe

Du kan indlægge DK sprogfil
Gratis
Fylder 'ikke' en dyt
Kan køre på alle Windows versioner
...
Avatar billede Michael-Vinge Novice
20. juni 2011 - 08:29 #10
Ahh.... Fandt løsningen på problemet... Sangen er skrevet i en version af word, og skulle konverteres før jeg kunne arbejde med billeder i min version af word... Så kunne jeg se alle de funktioner jeg ikke kunne før...
Avatar billede Michael-Vinge Novice
30. juni 2011 - 09:28 #11
Lukket.