Avatar billede banboy Nybegynder
14. juni 2011 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OPEN GL på MSI laptop

Hej

Vi har lige købt Brink til vores MSI CR620. Alle krav til hardware er iorden, men vi får en fejl om at grafikkortet ikke understøtter open GL. Grafikkortet er Intel HD grapics. Vi har prøve at checke driver på Intels hjemmeside, men det er den nyeste driver vi har installeret.

Nogen ideer ?
Avatar billede chalde Seniormester
14. juni 2011 - 20:50 #1
Som du kan se her:
http://brinkthegame.com/features/requirements/
"Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent"
Så lever grafikkortet ikke op til kravene.

Men hvis vi antog det kunne starte, så ville maskinen ikke kunne trække det så det var bare en lille smule spilbart.
Det grafikkort der sidder i maskinen er ikke skabt til 3d-spil, og slet ikke i den tungere ende som Brink ligger i.
Avatar billede milter Ekspert
14. juni 2011 - 21:00 #2
Er der problemer med at håndtere spil eller andre former for grafik?

Prøv at læse her:

http://da.wikipedia.org/wiki/OpenGL
Avatar billede banboy Nybegynder
14. juni 2011 - 21:25 #3
vi har kørt andre spil - men måske er Brink bare for tungt ? Er det eneste så bare at smide spillet ud ( øv ) eller kan man gøre noget ved laptoppen ?
Avatar billede milter Ekspert
14. juni 2011 - 22:05 #4
Har du prøvet at skrue ned for indstillingerne i spillet?
Avatar billede banboy Nybegynder
12. oktober 2011 - 07:21 #5
lukket