Avatar billede mrfux Nybegynder
14. juni 2011 - 15:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Creative Labs Sound Blaster PCI128 Driver

Jeg har re-installeret Windows Vista på min PC, hvor i der sidder et gammlet Sound Blaster PCI128 lydkort.

Jeg har fundet driver til og med XP, men kan ikke få det til at fungere på min Vista installation.

Nogen forslag - eller link til hvor der er en driver til Vista?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2011 - 16:04 #1
brug den gratis slimdrivers

du skal lade dig registrere men den er gratis

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. juni 2011 - 17:33 #2
www.creative.com > gå ind i Software Autoupdate og lad den installere, så finder den automatisk dit creative lydkort og vælger drivers du skal installere.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2011 - 18:05 #3
ok
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2011 - 19:37 #4
#2 Hvordan kommer man ind til denne side "Software Autoupdate"?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. juni 2011 - 20:16 #5
#4

http://www.creative.com/su/product.asp

Virker kun med IE, virker ikke med Google Chrome, Firefox eller Opera browsere.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2011 - 20:24 #6
Derfor jeg ikke kan med FF 4,0.
Avatar billede mrfux Nybegynder
14. juni 2011 - 21:15 #7
@ treatmenice:
Kan ikke få det til at virke med IE8. Den hænger med teksten "Analysing installed Creative products and software. Please wait..." Og ja, jeg har tillads pop-ups.

@ hardwareguy15:
Selvom jeg registrere mig kan jeg ikke logge på. Det er som om min bruger ikke registreres, selvom jeg registrere mig og får OK fra sitet. Kender du noget til "behandlingstid" hos SlimDrivers?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. juni 2011 - 21:55 #8
#6 Af ren nysgerrighed prøvede jeg med Google Chrome og det kan ikke lade sig gøre. Tilgængæld virker det helt fint for mig med IE 9.0.

#7 Hvis du downloader slimdrivers skal du registrere dig først, dette tager ikke mere end et par minutter max. Derefter skal du scanne dit system, og så klikker du blot på dit soundblaster lydkort.

Men jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke kan bruge Creative Software Autoupdate, jeg har nemlig lige brugt det til mit X-Fi Titanium Fatal1ty kort og der virkede det perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2011 - 22:16 #9
du må gøre noget forkert for deres registrering virker hos slomdrivers
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2011 - 22:17 #10
slimdrivers
Avatar billede mrfux Nybegynder
15. juni 2011 - 20:24 #11
Så kunne jeg registrere mig.
Tak for det
Avatar billede mrfux Nybegynder
15. juni 2011 - 20:25 #12
accept