Avatar billede aspnet33 Nybegynder
13. juni 2011 - 19:13 Der er 1 kommentar

Kan ikke installere sql server 2008

Jeg kan ikke installere sql server 2008 - selvom jeg ellers har installeret alt hvad den kræver. Den lar i hvert fald til at være rimeligt krævende...

jeg går ud fra at jeg har fået installeret windows installer 4.5 - selvom den ikke ligger i "Alle Programmer"... Men jeg kan se i "Tilføj/fjern programmer" at jeg har opdateret til Hotfix for windows xp(som dowloadet jo hedder)

Jeg har osse "fixet" min registry efter en masse anvisninger - og kan sagtens se logikken i at PERFLIB i REGISTRY selvf skal matche en el anden værdi i systemet... Men HVILKEN værdi ?  Og hvordan ved man når den endeligt matcher denne værdi ? :-)

Eller...KAN sql 2005 server (konfigureres til at) arbejde med avanc. databaser som f.eks. objekt modeller...når man skal arbejde med linq og ado.net ? Fordi..2005 har jeg ingen problemer med at installere...
Avatar billede NCG Novice
15. juni 2011 - 10:22 #1
Øh, Hotfix for windows xp ...
hvilket OS prøver du at installerer på ?