Avatar billede Steen Seniormester
13. juni 2011 - 10:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde min HP Wireless printer ?

Min printer er en HP Officejet Pro 8500 wireless, som jeg gerne vil have min mobiltelefon til at finde (Samsung Galaxy S I9100 ), men når telefonen blier sat til at søge kommer den ikke frem på skærmen. Er der noget jeg skal gøre på selve printeren for at gøre den synlig. Jeg har været inde i printeren opsæt og kan se af den har forbindelse til min wireless router..
Avatar billede chalde Seniormester
13. juni 2011 - 10:46 #1
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 11:19 #2
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Steen Seniormester
13. juni 2011 - 11:55 #3
Det kan desværre kun bruges til billeder, mit ønske er at kunne installere printere som den kan bruges i alle de applikationer der her mulighed for udprintning på min telefon, men tak for forslaget.
13. juni 2011 - 12:28 #4
Ref #3: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Steen Seniormester
02. juli 2011 - 00:27 #5
Chalde smid et svar og jeg vil give dig nogle point
Avatar billede Steen Seniormester
17. juli 2011 - 04:38 #6
Chalde lægger ikke noget svar, så jeg tager selv pointene.