Avatar billede bertilvg Nybegynder
13. juni 2011 - 01:25 Der er 2 kommentarer

Flash website god ide?

Hejsa,
Jeg vil lave en hjemmeside med en del flash content as3 på. Regner med at siden nærmest bliver en firkant, hvor begge sidder så er flash, og menuen i toppen. Det er i HTML, bare med de der 3 SWF. filer på. Mit spørgsmål er så, om det kan svare sig at lave hele hjemmesiden i flash, eller stadig lave det i HTML, med flash videoer på? Hvad vil loade bedst/hurtigst?
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 04:05 #1
jeg har læret at lave den første i html og der efter så laver du den i flash.
Avatar billede mikaelch Novice
18. juni 2011 - 16:14 #2
god ide vis ønsker ikke findes i google med en flash google kan nærmeste ikke læse det
vis ønsker at findes godt i google ville jeg vælge en anden løsning