Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med min msn

Det er sådan at jeg har problemer med min msn det er f.eks hvis jeg logge af eller afslutter mit msn det helt ny version så fucking det helt op og så når jeg prøver at log på igen. så efter 2minutter så lukker den helt nede :(

hvad kan problemt være omkring det?
jeg overvej at slet det og hent det igen, og så om det løse problemet. :D

håber du kan hjælp mig med problemet.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2011 - 00:06 #1
jeg overvej at slet det og hent det igen
Start med det...
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:07 #2
okay jeg gøre det lige om lidt . så skal jeg nok giv dig et svar på om det virker. :D
13. juni 2011 - 00:12 #3
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Det er vel denne du mener ->
www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=edd9bdcf-16b0-4678-9bbd-e9b429296246 ?
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:13 #4
Det virker lige nu , ;)
Vil du have noget for det?
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:14 #5
#karise_larry
ja det er det som jeg har hent og jeg har slette det og hent det igen og få det igen :D
,

da jeg tror det virker lige :D
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2011 - 00:15 #6
Hvis det bare var en reinstallation, så snupper du dem bare igen :D Du har hvis mere brug for dem *G*
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:16 #7
Okay tak, så lukker jeg den her samtale selv,

men jeg siger mange gerne tak for at i vil bruge jers tid på at hjælp mig ?:D
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2011 - 00:25 #8
Lukker samtale nu!.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2011 - 00:30 #9
Det var så lidt :) Det er det vi er her for, skulle det være en anden gang ;)
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 01:10 #10
Hallo
Mijn naam is Miss jesical, ik zag je profiel vandaag en na het doornemen van het, vul ik meer geïnteresseerd om contact met u, zal ik graag willen dat u stuur mij een e-mail op mijn e-mailadres via (jesicalduncan@yahoo.com) voor mij om stuur je mijn foto's en vertellen u meer over mij. dan van hier dat we kunnen verhuizen on.I zal wachten op uw antwoord op mijn e-mailadres above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile  today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)