Avatar billede RoamCopenhagen Nybegynder
12. juni 2011 - 23:20 Der er 7 kommentarer

Hvor kan man fremkalde digitale fotos i et format mindre end 9x11?

Hej..
Er der nogen, der ved om der findes en hjemmeside på nettet, hvor man kan få fremkaldt sine digitale billeder med en mindre højde end 9 cm/10 cm? Det mindste jeg har fundet er nemlig 9 x 11 cm, eksempelvis på pixum.dk. Er der ingen, der tilbyder fx 6-7 cm højde?

På forhånd tak for hjælpen :D
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 23:29 #1
http://foto.elgiganten.dk/billeder-fotoklistermaerker.html du kan bare klistre dem på noget alm. hvidt papir eller klippe dem fra hinanden på arket.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 23:36 #2
Avatar billede RoamCopenhagen Nybegynder
13. juni 2011 - 09:17 #3
Tak. Er det så lige så tykt, papiret, som hvis man fremkaldte normale billeder?
Avatar billede Menjat Nybegynder
13. juni 2011 - 11:26 #4
Kan du ikke få dem over på pc'en, og gøre dem mindre der ? .. så kan du fremkalde dem bagefter ..
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2011 - 22:12 #5
#3: Prøv lige at læse de links man skriver "Alle fotoklistermærker fremstilles på luksuriøst, kvalitetsfotopapir, som imponerer qua sin knivskarpe opløsning i vanlig perfekt farvebrillans."
Avatar billede RoamCopenhagen Nybegynder
12. juli 2011 - 10:15 #6
Menjat - Jo, det kunne man jo godt.. Havde bare tænkt at det ville være nemmere at finde et sted der selv tilbød at gøre dem mindre, så man ikke skulle redigere en masse billeder :) Men jo, det må man nok gøre..

Pstidsen - Jeg havde læst det, men var stadig i tvivl om det var helt det samme, eller om det bare var "god kvalitet"..
Avatar billede laksemund Nybegynder
02. juni 2014 - 09:58 #7
Du kan få fremkaldt dine billeder i lige netop den størrelse, du ønsker, hos alle danske fotohandlere. Jeg kan anbefalde www.fremkald.dk til at finde den nærmeste fotohandler. Du kan endda sende dine billeder af sted til fremkaldelse direkte fra din computer derhjemme og hente dem efter blot 1 time. I den størrelse du ønsker, vil det sikkert koste under 1 kr. pr. billede.