Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2011 - 22:09 Der er 10 kommentarer

Ekstern Harddisk

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Jeg har en ekstern harddisk fra packard bell som lige pludselig ikke vil starte op på min computer, den lyser når jeg sætter den i og siger lyden på min computer når man tilslutter et usb stik men så sker der ikke mere. Jeg har ikke tabt den eller noget, den er bare stoppet med at komme frem pludseligt. Er der nogle som kan hjælpe mig?
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 22:10 #1
Er den heller ikke i Computer?
Har ud prøvet i en anden pc?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2011 - 22:17 #2
Nej jeg har prøvet på alle computere vi har i huset og den gør præcis det samme på allesammen, det sjove er at den virkede igår med idag sker der ingenting.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2011 - 22:19 #3
Jeg prøvede lige min søsters mac book air og der kom den underligt frem men ingen af de gemte ting kom frem
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 22:31 #4
så disken var tom?

Er den heller ikke i Computer?
Jeg mente MAPPEN Computer?? Hvis det er Vista du har, så hedder den det samme som din computer ;)
12. juni 2011 - 23:32 #5
... forventer du at den 'automatisk' skal dukke op på skærmen, når du fysisk tilslutter den ?

Kan du se den i "Stifinder" / Denne Computer ?
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 23:41 #6
Præcis det jeg fisker efter....
12. juni 2011 - 23:46 #7
CamillaH (nedlagt brugerprofil) ???
www.eksperten.dk/spm/940896 ??? Ikke forstået ?
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 23:59 #8
tror hun vil SLETTE 100%
Avatar billede alilarsen Nybegynder
16. juni 2011 - 09:04 #9
Måske har du en defekt USB-kabel
Avatar billede jhsg Nybegynder
17. juni 2011 - 21:09 #10
Det kan være diskens DMA-controler der er stået af.
Jeg mener ikke at en tilfældig Linux anvender DMA-en.
Find eller installer f.eks. Ubuntu og test din Usb-disk med den.