Avatar billede Jolles Professor
12. juni 2011 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Excel7 mangler menuen Rediger

Jeg bruger indsæt speciel meget i excel 3, men kan ikke finde den i excel 7. Kan du hjælpe?
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 17:28 #1
Hvad er det helt præcist du vil indsætte? Er tegnet i Fanebladet "Indsæt"--->Ude til højre "Symbol"??
Avatar billede Jolles Professor
12. juni 2011 - 17:48 #2
Hej!
Nej, jeg er en amatør, og har nogle store regnark. Så jeg bruger funktionen indsæt speciel indsæt værdier (for eksempel).
Eksisterer menyen slet ikke i xls7 ?
Avatar billede jokajula Juniormester
12. juni 2011 - 17:56 #3
Hvis du højreklikker på den grå menu bjælke foroven på din skærm.
Derefter klik på tilpas så får du nogen muligheder.
Avatar billede Jolles Professor
12. juni 2011 - 18:04 #4
Jeg fandt ud af det ved at skrive "indsæt værdier" under Hjælp.
Og det er godt nok noget af en procedure:
1. Marker og kopier.
2. Ud i startsiden til udklipsholder og klik lystigt til "indsæt værdier" dukker op. Nej, hvor er of7 dog besværlig.
Jeg tror jeg afinstallerer og bruger open office i stedet - hvis det program da eksisterer endnu.

Jeg synes Stidsen, der kom først skal svare til points. Er det ok med dig Jojakula?
Avatar billede jokajula Juniormester
12. juni 2011 - 18:34 #5
No bad feelings from me OK.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 19:04 #6
Svar. Er nu helt klart på M$ Office 07 bølgen!

Kan du ik sige hvad det præcist er du vil indsætte, så kan jeg se om jeg kan finde det til dig? :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. juni 2011 - 19:46 #7
CTRL+V sætter ind. Når du har sat ind, dukker der en lille figur op, du kan vælge fra, hvad det er du vil sætte ind.

OpenOffice eksisterer skam endnu, men er også blevet til LibreOffice, efter de selvstændige programmører brød med Sun. Så der er hele to valg. Men kig nu lidt på O2K7 igen - det er ikke så svært.

Er du i tvivl, har Microsoft faktisk lavet en ret smart "oversætter" her: http://office.microsoft.com/asstvid.aspx?&type=flash&assetid=XT010076633&vwidth=1044&vheight=788