Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juni 2011 - 14:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Gode vedligeholdelsesprogrammer

Jeg bruger Secunia,Advanced Systemcare, og CCleaner. Er der andre vedligeholdelsesprogrammer, som der er gode at have? (obs. ikke antivirus programmer,firewalls,o.l.)
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 14:19 #1
SlimDrivers (hvis du - som mig - ikke gider opdatere drivere manuelt)
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
12. juni 2011 - 14:22 #2
Vil forslå at du henter CCEnhancer til CCleaner
http://thewebatom.net/software/ccenhancer/

Glary Utilities
http://download.cnet.com/Glary-Utilities/3000-2094_4-10508531.html

Bruger selv Advanced Systemcare,CCleaner,Glary Utilities
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. juni 2011 - 14:23 #3
Udover Ccleaner bruger jeg Auslogics Disk Defrag, en disk defragmenter som goer sit arbejde lige saa godt som windows defrag, p[ 5-10min.
Udover det bruger jeg Wise Registry Cleaner, umiddelbart fjerner den lidt mere i reg-databasen end Ccleaner og har muligheden for at defragmenterer reg-databasen
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juni 2011 - 14:29 #4
Det virker lidt fesent at man skal sidde og registrere på deres hjemmeside og alt muligt. Er der ellers andre programmer?
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 14:53 #5
For diskdefragmentering vil jeg anbefale: http://www.eksperten.dk/spm/939939#reply_7787707

Derudover: Malwarebytes, men det har du sikker allerede? (den er på kanten til antivirus, men den fjerner altså mal- og spyware og det er da vedligehold..)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juni 2011 - 15:59 #6
hejsa, mange tak for alle de gode forslag. Jeg er i fuldt gang med at prøve dem allesammen. Glary Utilities ser ud til at være et godt supplement til CCleaner så den beholder jeg. Dog er det lidt irreterende at man ikke kan fjerne tray ikonet - nogenn der ved hvordan dette gøres?

Jeg har downloadet Wise PC Engineer, er dette det samme som Wise Registry Cleaner? Det virker lidt mere avanceret med Memory Optimization,osv.

#4 Jeg bruger Ad-Aware, er det nødvendigt med Malwarebytes også?

Hvis der er flere gode programmer til at hjælpe emd at optimere PC'en så kom endelig med dem.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 16:08 #7
Højreklik på ur-->tilpas meddelelsesikoner??

Malwarebytes er det bedste af sin slags, mig bekendt... Kender ikke ad-ware.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juni 2011 - 16:54 #8
#7 Det har jeg gjort men ikonet vil ikke forsvinde.

#2 Det var et ret godt program det dér, glary utilities, mange tak for det. Det opfanger rent faktisk skidt og snavs som CCleaner ikke gør. Så det er nok bedst at køre en kombination med både CCleaner og Glary Utilities. Jeg holder dig lige in mente når jeg skal uddelse point.

Er der ellers andre gode programmer og forslag? Ellers vil jeg lukke og uddele point her.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 17:06 #9
sjovt Glary Utilities finder snavs som CCleaner ikke finder når de gør to forskellige ting...
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 17:06 #10
...eller rettere: den ene gør noget den anden ikke gør og den anden gør noget den ene ikke gør. Noget gør de begge...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juni 2011 - 17:08 #11
#10 Det gav ingen mening. Anyways, jeg lukker her og uddeler point, mange tak for hjælpen til allesammen.