Avatar billede wowdancing Nybegynder
11. juni 2011 - 21:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Biblioteks program?

Jeg leder efter et biblioteks program hvor jeg kan kode en ISBN kode ind og så skrive den et sted og så kommer den med bogen
det skal helst være offline helst:)
håber jeg har forklaret det godt nok
hilsen wowdancing
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 22:06 #1
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. juni 2011 - 22:44 #2
Alt efter hvor meget harddisk plads du har til rådighed og alt efter hvor meget #1's link fylder, kan du hente websiden med http://users.ugent.be/~bpuype/wget/
den skal køres fra kommandoprompt.
Det gør man ved at skifte til den mappe som du har lagt wget.
Ex hvis Wget ligger i "C:\Programmer\wget.exe"
skriver man i cmd/kommandoprompt:

cd\
cd C:\Programmer
wget http://users.ugent.be/~bpuype/wget/ --html-extension --page-requisites --convert-links --recursive --level=0 --secure-protocol=SSLv3 -P Bibliotek

Så har du hele http://users.ugent.be/~bpuype/wget/ webside i "C:\Programmer\Bibliotek" og kan søge efter din anmodning.

Hvis du vil have flere kommandoer eller forklaring på hvad de gør kan man skrive i cmd "wget --help" i den mappe som din wget.exe ligger.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. juni 2011 - 22:47 #3
PS.
Der skal åbnes for den html fil som, for det meste hedder "index" også kan man bruge bibliotekets webside offline.

Vil dog ikke anbefale det da der sandsynligvis skal bruges en hel del harddisk-plads til at have den webside.

Men har dog selv hentet www.howstuffworks.com på den måde.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
12. juni 2011 - 15:39 #4
det ser godt ud:)
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 15:47 #5
Hvorfor har du selv taget point hjem? læs lige faqen: www.eksperten.dk/faq#faq-3 og opret så et nyt spørgsmål, så dem som har hjulpet dig kan få deres point!
Avatar billede wowdancing Nybegynder
12. juni 2011 - 15:53 #6
ja det var ike så godt ups:(
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 15:59 #7
husk at linke til det nye spørgsmål herfra.