Avatar billede khals Nybegynder
11. juni 2011 - 18:28 Der er 3 kommentarer

Auto screenshot program søges

Hej folkens
Jeg søger et program der kan tage automatiske screenshots af min PC; men kun når der sker ændringer på skærmen (I stil med "motion detection recording" til webcam software).

Idéen er at jeg skal slippe for at konstant overvåge en PC; men i stedet får gemt f.eks. 5 billeder, en given dag, hvor der blot skete 5 events på PC'en :)

Jeg bruger Windows XP; men kan sagtens vende til et andet OS, skulle der være bedre alternativer at finde dér.

På forhånd mange tak :)
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 18:42 #1
Avatar billede wanze Nybegynder
11. juni 2011 - 20:57 #2
pstidsen: De indlæg du linker er hhv. 5 og 11 år gammel, og de løser desuden ikke den opgave som khals søger.
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 21:22 #3
Det jeg tænkte var at nogle af de mange programmer som bliver foreslået kunne indstilles anderledes. Altså så det kunne blive brugbart her.