Avatar billede dixi12 Nybegynder
11. juni 2011 - 13:21 Der er 3 kommentarer

Facebook

Hvorfor kan jeg ikke tilføje kommentarer i Facebook, når jeg har skrevet noget i min status og nogen kommenterer det, kan jeg ikke svare igen på det !

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt ?

DIXI12
Avatar billede gaaarde Nybegynder
11. juni 2011 - 14:22 #1
Du skal bare skrive noget og trykke på 'enter'-knappen
Avatar billede dixi12 Nybegynder
11. juni 2011 - 16:23 #2
gaarde

Jeps, det er jeg med med på !  sådan gør man jo normalt !  men skiver jeg på en væg og der efterfølgende kommer kommentarer, kan jeg ikke få lov at videre kommentere disse.

Måske er der et eller andet sted i opsætningen af FB noget der forhindre det ?

DIXI12
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 16:50 #3
Det med enter er en opdatering fb lavede for nylig, så skulle man trykke "Del" eller sådan noget..

Er det et problem ved ALLE dine venner eller kun nogle?