Avatar billede Sigsim Nybegynder
11. juni 2011 - 09:52 Der er 1 kommentar

Microsoft dynamics c5 2008

Hej allesammen

Har lagt et spørgsmål ind tidligere, men ikke nogen svar der virker, så hvis jeg nu vil installere en ny installation af c5 2008, og gerne vil have alle de funktioner jeg har i den gamle installation, kan man overføre indstillingerne i den ny uden at kunne komme ind i det gamle system, jeg har alle filer fra den gamle installation i stifinder, altså ved at flytte filer fra den gamle sti ind i den nye sti???? HJÆLP
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
11. juni 2011 - 11:15 #1
Hej,

Kopier filerne C5util.usr samt alle filer som ender
med filbetegnelsen .tbl ind i mappen med den nye installtion
af C5 2008.

Så skulle alle dine tilretninger være der , samt brugeropsatte
skærmbilleder og afgrænsnnger.

Lidt mere kompliceret er det med indstillinger, grupper og
opsatte parametre.  Hvis du har adgang til filen C5DATA.DAT (indeholder regnskabet), kan du kopiere denne ind i den nye
installation og alle dine tal og indstillinger vil være der.

Hvis du vil eksportere/importere parametre findes dette under GENERELT / TILPASNING / PARAMETER IMPORT / EXPORT.

Hvis du ikke er startet på den nye C5 2008 er det nemmest for dig
blot at kopiere C5DATA.DAT og de andre filer ind i den nye installation.

God fornøjelse.