Avatar billede euroteam Nybegynder
11. juni 2011 - 08:26 Der er 2 kommentarer

Ipad

Hey eksperter

Jeg har lge købt en ipad oh en denver højtaler til min iphone 4, hvilken app skal jeg bruge til at fjernstyrre min iphone, gerne flere ting ?

På forhånd tak
Avatar billede iJonas Nybegynder
11. juni 2011 - 11:52 #1
Hvis du mener styre iPhone med PC læs neden under
---
At fjernstyre en iPhone/iPad/iDims er umuligt hvis den ikke er "unlocked/jailbreaked". Jeg anbefaler personligt ikke unlock fordi at jeg engang selv godre det (hvilket jeg fortryder), og den kom ikke i iTunes = kan ikke gendande = ingen garanti.
Hvis det står til at du har unlocked kan jeg anbefale "Veency"

Hvis du mener styre PC med iPhone læs neden under
---
Det er muligt, både til PC og Mac.
Programmet er gratis og heder Teamviewer.
Programmet skal være i begge ender (både på PC og iPhone)
så går du på din iPhone og indtaster så ID'en og koden.

-Håber det kan hjælpe
Avatar billede Mariachr Nybegynder
20. oktober 2011 - 22:58 #2
IPAD.

Hejsa.

Jeg har lige købt en Ipad, men da jeg skulle indstille/indstallere den til Itunes, blev det hele afbrudt så den ikke arbejder sammen med Itunes. Så nu kan jeg ikke synkronisere den med Itunes og når jeg tilslutter Ipad'en til Itunes kommer der bare et billede frem hvor der står Ipad.

Er der mulighed for at man kan køre den allerførste indstallation med Ipad igennem igen?

PÅ forhånd tak.