Avatar billede powertools Nybegynder
10. juni 2011 - 17:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 9 (IE9) Problem med brug på eksterne skærme

Jeg har brugt IE8 på mine tre eksterne skærme uden problemer. Nu har jeg opgraderet til IE9 og nu fryser billeder i browseren. Jeg kan godt åbne browseren og lukke den uden forsinkelse, men billedet opdateres ikke og curseren blinker ikke i tekstfelter. Når jeg alligevel forsøger at indtaste tekst, vises teksten ikke. Først når jeg trækker browseren over på min laptop skærm, fungerer den skal uden problemer. Trækker jeg browservinduet tilbage til en af de eksterne skærme fryser den igen.

Nogen der har løsningen på ovenstående problem?
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2011 - 07:39 #1
nulstil den først
lad være med at lade den køre alle de tilføjelses programmer
dem kan du aktivere når det behøves

i browseren

funktioner-internetindstillinger-avanceret-nulstil-nulstil

nu er den ren

m.v.h
Avatar billede powertools Nybegynder
15. juni 2011 - 10:50 #2
Hejsa. Tak for dit bud på en løsning, men desværre har det ikke nogen effekt. har du andre bud?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2011 - 16:16 #3
Avatar billede powertools Nybegynder
08. september 2011 - 08:37 #4
Hej igen.

Jeg har forsøgt mig med fixit og den siger blot der ikke er registreret nogen fejl.

IE fungerer fint så længe den vises på min bærbars skærm, men i det jeg trækker den over til en ekstern skærm fryser billedet og hakker voldsomt så den ikke kan bruges.

Man kan mistænke at det er grafikkortet eller hardwaren i pcen der er årsag, men da IE8 virkede uden problemer, må det være noget i IE9 der er årsagen.

Tak for din hjælp indtil videre.
Avatar billede powertools Nybegynder
24. oktober 2011 - 08:27 #5
Jeg lukker dette spørgsmål.
Avatar billede henrik3460 Nybegynder
09. november 2011 - 15:55 #6
Hek... Jeg oplever det samme på min pc.

Kører 3 skørme og explore og messenger vil kun køre på laptopens skærm, den fryser når den trækkes over på andre skærme..

er glad for at se at jeg ikke er den eneste..