Avatar billede thorvall Nybegynder
10. juni 2011 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kursus i Funktions programering

Er på jagt efter et kursus i programering af funktioner/procedures i MS SQL. Men har endnu ikke lige fundet nogen med dette som primært mål. Indholdet kunne være som nedenstående:
Implementing Stored Procedures
Creating Parameterized Stored Procedures
Working With Execution Plans
Handling Errors
Implementing Functions
Creating and Using Functions
Working with Functions

Har I nogen forslag eller erfaringen

På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
10. juni 2011 - 10:46 #1
Langt de fleste kurser inden for produkter fra Microsoft følger Microsofts egne retningslinjer da de lægger op til certificeringer - og ud fra de emner du lister lyder det til at du allerede har været inde for at kigge på dem, fx http://www.4d.dk/Kurser/Backoffice/SQL_Server/2008/1105 og det er nok her du får mest ud af det og kom tættest på det du søger da der sjældent er en idé i at tilbyde noget, der ikke følger retningslinjerne.

Hvis der er for mange emner i et kursus der er uinteressante for dig og/eller dine interesseområder spreder sig over flere kurser bør det være muligt at aftale specialsyede kurser kun til dig. Er det tilfældet dette er det mest interessante må du prøve at kontakte nogle kursussteder for mulighederne for det.
Avatar billede hrc Mester
10. juni 2011 - 11:09 #2
Grundlæggende er der vel ikke meget mere i funktionsprogrammering end at man kan komme langt ved at pløje MSDN igennem (Nøjes evt. med T-SQL delen :-)

Se evt. dette link: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb510741.aspx
Avatar billede thorvall Nybegynder
10. juni 2011 - 14:56 #3
Tak for kommentarene. Lidt som jeg frygtede, men rart at få det afklaret