Avatar billede nikoli Nybegynder
09. juni 2011 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp youtube design og logo

hej jeg har en kanal på youtube og jeg vil spørge om der er nogle er jer der vil hjælpe mig med at lave logo og kanal design enten ved at linke til en side hvor man kan lave design for kanelen selv eller vis der er folk der vil hjælpe mig med at lave det eller lærer det vil jeg blive meget glad men jeg kan desværre ikke betale for det?
Avatar billede nikoli Nybegynder
12. juni 2011 - 21:11 #1
s
Avatar billede Gl3xzor Nybegynder
12. juni 2011 - 22:00 #2
Hejsa Nikoli.

Jeg kender denne hjemmeside http://www.freeytlayouts.com/

Den er rigtig god hvis du bare skal finde et hurtigt youtube layout, og ikke har den store designer inde i dig(:
Avatar billede Gl3xzor Nybegynder
13. juni 2011 - 02:49 #3
Jamen. Jeg siger da tak for point så... eller