Avatar billede giplon Nybegynder
08. juni 2011 - 22:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Grafik i spil

Ohøj experter

Jeg har fornylig installeret Win 7 64 bit og til stor gælde Vista var ikke så godt men men men

efter ca 1 månedsbrug har jeg problemer med mit grafikkort tror jeg nok, det er et geforce 8800

Problemer er nyelig opstået og dette er hvad der sker

jeg starter et spil eksempelvis Call på Duty modern warfare 4, eller Medal og honor airborne
spillet loader jeg vælger bane osv kommer ind i spillet alt er lykke og gulvsand endtil ca 1 min. inde i spillet så stopper spillet dvs fryser og skærmen pixelerer. det er kun muligt at tage afbryderen til pc og starte på ny ...

Hvorffor dette

Jeg har forsøgt at monterer et gammelt grafik kort det virker ok ikke nogen god grafik og meget langsomt klart det er jo et gammelt kort men skærmen fryser ikke

skal jeg investerer i et nyt kort ?? eller hyr
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2011 - 22:07 #1
Har du tjekket for støv?
Avatar billede giplon Nybegynder
08. juni 2011 - 22:19 #2
oh jo alt er rent og pænt
08. juni 2011 - 22:22 #3
Tanke: Sammenlagt for meget strømforbrug til din PSU ?
Avatar billede giplon Nybegynder
08. juni 2011 - 22:24 #4
hvordan kontrollerer jeg det ??

jeg har godt nok 3 HD i og jeg har lige fået ny strømforsyning !!
Avatar billede tiger_dk Mester
08. juni 2011 - 23:10 #5
hvor stor er den PSU ?
Avatar billede Ande3465 Nybegynder
09. juni 2011 - 01:02 #6
tænker lidt at du kunne have glemt at installere de rigtige drivers da du skiftede til win 7, eller noget andet lignende?
defekt køler i grafik kortet, som får grafik kortet til at slå fra måske?
Avatar billede giplon Nybegynder
09. juni 2011 - 07:03 #7
Alle drivere er opdaterede
og som sagt så var der ingen problemer den første måned ... megt mystisk

kender ikke størelsem på PSU men undersøger
Avatar billede giplon Nybegynder
09. juni 2011 - 07:04 #8
ventilatoren på kortet roterer fint og der er ikke støv på lamellerne
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2011 - 07:47 #9
hent slimdrivers og lad den finde dine drivere - den er gratis men du skal registrere dig

http://www.driverupdate.net/

det kunne jo bare være din chipset driver men opdater dem alle sammen
Avatar billede giplon Nybegynder
23. juni 2011 - 15:47 #10
Hønen eller ægget

Jeg fik checket grafik kortet og det var defekt .... Da jeg satte et nyt i maskinen var mit bundkort gået Christ en usdkrivning men nu er alt ok tsk for assistancen
Avatar billede giplon Nybegynder
23. juni 2011 - 15:48 #11
Xx
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2011 - 16:33 #12
ok