Avatar billede ng-km Nybegynder
08. juni 2011 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skype er holdt op med at fungere

Jeg har problemer med at få skype til at fungere. Jeg får følgende besked efter jeg har sagt ok til login:

Skype er holdt op med at fungere.
Et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere...osv

Jeg kører Win7 og har opdateret alt via Windows Update Kørte Skype 4.2 da det skete. Afinstallerede og installerede 5.3, men virker stadigvæk ikke. Har prøvet at slette Skypes Shared.xml fil, har slået firewall fra, og har geninstalleret. Ingenting virker.

Er der nogen med en god ide?
Avatar billede mrtn Nybegynder
08. juni 2011 - 20:44 #1
Skype har problemer:
http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/96443/

Det er ikke din installation der er noget galt med.

//morten
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juni 2011 - 20:53 #2
min Skype virkede ikke hele formiddage. kører nu upåklageligt igen.