Avatar billede varmeskud Praktikant
08. juni 2011 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En der kan lave et simpelt logo?

Hej

Jeg søger en der kan lave et simpelt logo til mig i Ø55mm som der kan graveres på emblem til pokaler.
Det skal gemmes som jpg format.
Jeg har en ide om at det er best at det laves som sort/hvid og som stregtegning.
(Hvis nogen ved bedre, må de meget gerne sige til)

Der er ikke så mange krav til opgaven, ud over logo skal passe til vores klub.
Klubbens hjemmeside er www.sosrc.dk
Det kunne evt. være en redigeret udgave af vores øverste venstre logo på hjemmesiden?
Eller også med en offroad bil, hvor der rundt om står "Modelbilklubben SOS"
Billed ide (som så skal laves om til stregtening)
http://www.modelbilklubbensos.dk/billeder/11.JPG
http://www.modelbilklubbensos.dk/billeder/12.JPG
http://www.modelbilklubbensos.dk/billeder/13.JPG

Andre ideér er også velkommen.
Avatar billede mwaaben Nybegynder
12. juni 2011 - 02:19 #1
Hej,

umiddelbart vil jeg sige at stregtegning ikke vil være det optimale valg hvis logoet skal graveres - en solid flade vil være mere merkant og bedre egnet. Du har dog ret i at det skal være én farve.

Jeg har en god idé til hvordan man kunne lave et godt logo med de elementer du linker til, du skal være velkommen til at kontake mig på mwaaben@gmail.com og så kan jeg give dig et tilbud.

Mvh.
Mikael
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. juni 2011 - 08:55 #2
Hej

Jeg har desværre ikke mulighed for at give penge for dette.
Så derfor er jeg kun ude efter nogle som ønsker at få point for at lave et logo for mig.
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. juli 2011 - 20:51 #3
Desværre er der ingen som har kunne lave det uden penge.
Derfor lukker jeg emnet.