Avatar billede 0akana Nybegynder
08. juni 2011 - 09:35 Der er 6 kommentarer

Facebook - Android

Hey Nørder...

Hvordan f***** fjerner man facebook appen på android?
Har læst at man kun kan hvis ens tlf er rooted? :S

Cheers
Avatar billede DanielDk Nybegynder
08. juni 2011 - 09:50 #1
Min android er lige gået i stykker, men jeg mener du kan gå ind i indstillinger under "administrer Programmer" og slette det.(Der er noget med programmer, hvis det ikke hedder "administrer programmer")
Avatar billede 0akana Nybegynder
08. juni 2011 - 09:51 #2
Kan kun afinstallere dens opdateringer... Så den er stadig på telefonen :(
Avatar billede DanielDk Nybegynder
08. juni 2011 - 09:59 #3
Hmm, har du eventuelt prøvet at holde fingeren nede i omkring 5 sek. på facebook app'en?
Avatar billede repox Seniormester
08. juni 2011 - 10:01 #4
Hvad er problemet med Facebook app'en? Du kan jo bare fjerne din facebook konto fra telefonen, så stopper synkroniseringen og dermed den aktive process.
Avatar billede 0akana Nybegynder
08. juni 2011 - 13:15 #5
Egentlig ikke det jeg spørger om er det?

Og skal have den helt væk fra telefonen...
Avatar billede repox Seniormester
08. juni 2011 - 13:29 #6
#5
Nå, nå... Jamen, så må du jo fjerne HTC Sense, hvis du skal gøre dig nogle forhåbninger om det - held og lykke...

*plonk*