Avatar billede sobo Nybegynder
02. juni 2011 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows sikkerhedskopiering

Jeg vil gerne bruge den indbyggede mulighed i Windows-7 for at sikkerhedskopiere. Jeg ønsker at sikkerhedskopiere over på et netværksdrev (iomega), hvordan gør jeg?
Avatar billede CCodam Nybegynder
02. juni 2011 - 12:35 #1
Du kan forsøge at følge denne guide, selvom billederne uheldigvis er på engelsk:
http://www.w7h.dk/index.php/guides/lav-din-egen-backup-i-windows-7/

Du skal ikke lave det første, men gå ned på siden, til hvor "BACKUP AF EGET VALG" starter.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 13:10 #2
08. juni 2011 - 08:07 #3
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede sobo Nybegynder
08. juni 2011 - 21:24 #4
Den endte med at jeg installerede dropbox og bruger denne tjeneste til backup ;-)
Avatar billede sobo Nybegynder
06. juli 2011 - 09:41 #5
lukker.....