Avatar billede Moonie- Praktikant
01. juni 2011 - 13:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at downloade Adobe Reader

Hej gutter.
Jeg har i mangel f bedre overtaget min brors arbejdscomputer, som er blevet tømt og som jeg så har installeret Windows mm. på. Det er Windows 7 (er ellers vant til XP). Men der er mange ting jeg ikke kan se idét, at jeg ikke kan downloade Adobe Reader. Hvad kan prpblemet skyldes? Jeg læste at man måske skulle deaktivere sit antivirusprogram (i mit tilfælde Avast). Men da jeg ikke kunne lure hvordan man gør dette, har jeg indtil videre afinstalleret det. Men det gjorde ingen forskel på mit download-problem!
Hvad tænker I! - Anyone?
01. juni 2011 - 13:42 #1
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAklik det der Google halløj!)

Er det DER du "downloader" fra ?
Avatar billede Moonie- Praktikant
01. juni 2011 - 14:13 #2
Hej igen
Ja, jeg fravalgte 'googlehalløjet' hver gang! Og downloader fra Adobes hjemmeside.
Avatar billede Foxtrot2 Nybegynder
01. juni 2011 - 14:23 #3
Kan du komme med en mere detaljeret beskrivelse end at den ikke downloader? Kommer den med en fejl, eller henter den bare ikke filen?
Avatar billede Moonie- Praktikant
02. juni 2011 - 00:08 #4
Mmmh nu har jeg i over en uge forsøgt... Og nu lykkedes det lige pludselig! Meget mærkeligt.. Tilgengæld fik jeg så 'Gooogle-heiset' med, men det er måske derfor der endelig lod sig gøre. Nå, men ellers tak til jer begge;-)
02. juni 2011 - 10:00 #5
Ping...

... men det der Google 'halløj' kan du afinstall bagefter...
Avatar billede Moonie- Praktikant
06. juni 2011 - 22:24 #6
Tusinde tak for engagementet til jer begge.