Avatar billede bondester Nybegynder
31. maj 2011 - 22:42 Der er 1 løsning

Automatisk opdatering af wordpress

Hey eksperter...

Jeg har fået installeret mig en LAMP-server med Ubuntu 11.04 som baggrund. Og har så småt fået sat et par sites op på serveren for venner og bekendte.

Problemet kommer på en Wordpress installation. Normalt kan man blot trykke på "Opdater Automatisk" og så angive FTP-oplysninger og så henter, udpakker og installerer Wordpress selv den nye Core... Men det vil ikke lykkes på min server.

Har I nogen ide om hvad der kan være galt... Jeg har chmod mappen til 777 så det kan i hvert fald ikke være det.
Avatar billede bondester Nybegynder
18. juni 2011 - 19:38 #1
Uden svar ingen point...