Avatar billede overgud2000 Nybegynder
31. maj 2011 - 14:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gammel "sti" ligger stadig på TV, selvom stien ikke længere eksisterer på PC...

Har en video-fil som har været delt på netværk. Da jeg slettede den, røg den over i min recycle bin mappe.
Nu har mit TV(eller min PC??) selv regnet ud, at den slettede delte fil stadig skal være delt, og har derfor selv oprettet en sti hertil, som nu ligger på netværket og derfor kan ses på mit TV som er en del af mit hjemmenetværk.

Jeg har slettet filen permanent, men kan ikke få den sti væk fra netværket. Jeg kan ikke se den på PC'en, KUN på TV'et - men det må da blive styret af min Win 7 - eller hvad ???

Hvordan pokker får jeg den væk ? Det sker hver gang jeg trækker en delt fil over i en anden mappe, også selvom jeg sletter mappen eller omdøber den - så bliver den gamle sti på Tv'et og jeg kan simpelthen ikke finde det sted hvor jeg skal fjerne delingen. Hjæælp !

Håber een eller anden kan hjælpe :-(
Avatar billede Red0z Nybegynder
31. maj 2011 - 15:07 #1
Mener du at dit TV er koblet til netværket og har mulighed for at se de delte filer, men ikke fjerner det efterløbende ? Hvilket TV er det så ?
Avatar billede overgud2000 Nybegynder
31. maj 2011 - 15:44 #2
Fandt selv ud af det :-)

Tv'et er Sony Bravia.. Som tilsyneladende helt selv finder win media player.. hmm!

Win media player er åbenbart den enhed der gemmer de gamle stier og filerne skulle derfor slettes derinde, selvom de faktisk VAR permanent slettet fra Pc'en - hurra :-)