Avatar billede qvintus Nybegynder
30. maj 2011 - 13:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spil og lydkort = komplet frysning af PC

Hej jeg er gået hen og begyndt på at spille GamersFirst Reloaded version af APB(All Point Bulletin), som stadig er I beta.
Jeg har lagt mærke til at der er en hel del mennesker som har netop samme problem som mig, men stadig også en hel del som ikke har det.

Når jeg er "ingame" så kan jeg nogle gange spille uden problemer i 20minutter+. Andre gange kan jeg ikke andet end lige komme ind også fryser hele min PC. Jeg har dog fundet ud af ved at læse forums at det virker vis man deaktiverer sit lydkort, men hvor mange gider spille et spil uden lyd?

Er der nogen her på forumet som har en ide til en indstilling eller noget på mit lydkort som kan eventuelt fixe dette, eller skal jeg bare vente til APB development team får det fixet?
Avatar billede qvintus Nybegynder
30. maj 2011 - 13:43 #1
Glemte lige at sige dette er det eneste spil det sker ved.
Jeg bruger Realtek HD Audio ALC889 - Nyeste Drivers Installeret
Windows 7 Ultimate 64bit
NVIDIA GeForce GTX 460 - Nyeste Drivers Installeret
8GB ram
Intel(R) Core i7 CPU 2.8 GHz
Avatar billede qvintus Nybegynder
01. august 2012 - 12:43 #2
lukker tråden