Avatar billede tofferman Nybegynder
30. maj 2011 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Software til videooptagelse.

Hej!

Jeg skal lave noget midlertidig kameraovervågning, og har brug for et stykke software som kan optage video i foruddefinerede tidsintervaller, og blot gemme dem på harddisken.

Jeg bruger et almindeligt webkamera.

Det skal helst ikke koste noget.

Håber på et par hurtige svar :)
Avatar billede The_Buzz Novice
30. maj 2011 - 10:13 #1
Tillader mig lige at overvåge denne tråd.
Avatar billede clb92 Nybegynder
01. juni 2011 - 16:23 #2
Kig eventuelt på Yawcam
http://www.yawcam.com/

Ved ikke om den kan præcist det du skriver, men den kan mange ting...
Bl.a. kan den begynde at optage, når der er bevægelse i billedet (eller bestemte steder i billedet).
01. juni 2011 - 18:13 #3
... Jeg kan også anbefale nævnte www.yawcam.com/ - ganske smart !!!

Så fik jeg helt på klokkeslet hvornår min søn gik ind og ud af døren - til og fra skole *S* ...
Avatar billede tofferman Nybegynder
20. september 2011 - 17:37 #4
Læg lige nogle svar, så jeg kan få denne lukket.

Jeg fik ikke kigget mere på det, da vi bare skulle igang med at optage i en fart. heldigvis havde vi en stor harddisk ;o)
20. september 2011 - 17:43 #5
Ping...

(Dette er så et [svar]...)